دانلود کتاب از خوب به عالی

دانلود کتاب از خوب به عالی

دانلود کتاب از خوب به عالی

صفحه بندی این نسخه الکترونیکی با نسخه ای که از آن ایجاد شده مطابقت ندارد. به
یک قسمت خاص را پیدا کنید، لطفاً از ویژگی جستجوی کتابخوان الکترونیکی خود استفاده کنید.
فصل 1
خیر دشمن بزرگ است
این چیزی است که مرگ را بسیار سخت می کند – کنجکاوی ارضا نشده.
– بریل مارکهام،
غرب با شب 1
خوب دشمن بزرگ است.
و این یکی از دلایل کلیدی است که چرا ما اینقدر کم داریم
عالی
ما مدارس عالی نداریم، اصولاً به این دلیل که خوب داریم
مدارس ما دولت بزرگی نداریم، اساساً به این دلیل که داریم
دولت خوب تعداد کمی از مردم به زندگی عالی دست می یابند، تا حد زیادی به این دلیل
به راحتی می توان به یک زندگی خوب رضایت داد. اکثریت قریب به اتفاق شرکت ها
هرگز عالی نشوید، دقیقاً به این دلیل که اکثریت قریب به اتفاق کاملاً تبدیل می شوند
خوب – و این مشکل اصلی آنهاست.
این نکته در سال 1996، زمانی که داشتم، برایم واضح شد
شام با گروهی از رهبران فکری که برای بحث در مورد آن گرد آمده بودند
عملکرد سازمانی بیل میهان، مدیر عامل
دفتر McKinsey & Company در سانفرانسیسکو، به طور معمولی خم شد
با اعتماد به نفس گفت: “میدونی جیم، ما عاشق Built to Last در اطراف هستیم. تو و
همکار شما کار بسیار خوبی در زمینه تحقیق و نوشتن انجام داده است.
متأسفانه، بی فایده است.»
کنجکاو از او خواستم توضیح دهد.
«شرکت‌هایی که در مورد آنها نوشتید، در بیشتر موارد، همیشه بودند
او گفت: «آنها هرگز مجبور نشدند خود را از شرکت های خوب به شرکت های بزرگ تبدیل کنند. آنها پدر و مادری مانند دیوید پاکارد داشتند
و جورج مرک که شخصیت بزرگی را از همان ابتدا شکل داد.
اما در مورد اکثریت قریب به اتفاق شرکت هایی که نیمه کاره از خواب بیدار می شوند چه می شود
در طول زندگی و متوجه شوید که آنها خوب هستند، اما عالی نیستند؟”
اکنون متوجه شدم که میهان برای تأثیرگذاری با او اغراق می کرد
نظر “بی فایده”، اما مشاهدات اساسی او درست بود – واقعاً
شرکت های بزرگ، در بیشتر موارد، همیشه عالی بوده اند. و وسیع
اکثر شرکت‌های خوب همان‌طور باقی می‌مانند – خوب، اما نه عالی.
در واقع، اظهار نظر میهان نشان داد که یک هدیه ارزشمند بود، زیرا آن را کاشته بود
بذر سؤالی که اساس کل این کتاب شد – یعنی،
آیا یک شرکت خوب می تواند به یک شرکت عالی تبدیل شود و اگر چنین است، چگونه؟ یا است
بیماری “فقط خوب بودن” غیر قابل درمان است؟
پنج سال پس از آن شام سرنوشت ساز، اکنون می توانیم بدون تردید بگوییم:
خوب تا عالی اتفاق می افتد، و ما چیزهای زیادی در مورد آن یاد گرفته ایم
متغیرهای اساسی که آن را به وقوع می پیوندند. با الهام از بیل میهان
چالش، تیم تحقیقاتی من و من یک تحقیق پنج ساله را آغاز کردیم
تلاش، سفری برای کشف عملکرد درونی خوب به عالی.
برای درک سریع مفهوم پروژه، به نمودار روی صفحه نگاه کنید
2. * در اصل، ما شرکت هایی را شناسایی کردیم که جهش خوبی داشتند
نتایج عالی به دست آورد و این نتایج را حداقل برای پانزده سال حفظ کرد
سال ما این شرکت ها را با کنترلی که به دقت انتخاب شده بود مقایسه کردیم
گروهی از شرکت های مقایسه ای که موفق به انجام جهش نشدند، یا اگر آنها
انجام داد، نتوانست آن را حفظ کند. سپس شرکت های خوب و عالی را مقایسه کردیم
به شرکت های مقایسه برای کشف موارد ضروری و متمایز
عوامل موثر در کار. نمونه های خوب به عالی که برش نهایی را در مطالعه ایجاد کردند
به نتایج فوق‌العاده‌ای دست یافت، میانگین بازده سهام انباشته 6.9
برابر بازار عمومی در پانزده سال پس از انتقال آنها
برای در نظر گرفتن این موضوع، جنرال الکتریک (که توسط بسیاری در نظر گرفته شده است
به عنوان بهترین شرکت در آمریکا در پایان قرن بیستم
قرن) در طول پانزده سال 2.8 برابر بازار بهتر عمل کرد
1985 تا 2000.3 علاوه بر این، اگر 1 دلار در صندوق سرمایه گذاری مشترک سرمایه گذاری کرده باشید
شرکت های خوب به بزرگ در سال 1965 که هر شرکت را در مجامع عمومی نگه داشتند
نرخ بازار تا تاریخ انتقال، و به طور همزمان 1 دلار در آن سرمایه گذاری شده است
یک صندوق سهام بازار عمومی، 1 دلار شما در صندوق خوب به عالی برداشته شده است
در 1 ژانویه 2000، در مقایسه با 56 برابر، 471 برابر می شد.
افزایش برابری در بازار.4
اینها اعداد قابل توجهی هستند که زمانی قابل توجه تر می شوند
شما این واقعیت را در نظر بگیرید که آنها از شرکت هایی آمده اند که قبلاً داشتند
کاملا غیر قابل توجه بود فقط یک مورد را در نظر بگیرید، Walgreens. برای
در طی چهل سال، Walgreens به طور متوسط ​​​​بالا رفت
شرکت، کم و بیش بازار عمومی را دنبال می کند. سپس در سال 1975،
والگرین شروع به صعود کرد… و
صعود … و صعود … و صعود … و فقط به صعود ادامه داد. از
از 31 دسامبر 1975 تا 1 ژانویه 2000، 1 دلار سرمایه گذاری در Walgreens Beat
1 دلار در سوپراستار فناوری اینتل تقریباً دو برابر جنرال سرمایه گذاری کرد
الکتریک نزدیک به پنج برابر، کوکاکولا نزدیک به هشت برابر، و
بازار سهام عمومی (از جمله رشد سهام NASDAQ در پایان
1999) بیش از پانزده بار.*

ادامه ...
واتس اپ
تلگرام
فیسبوک
لینکدین
پینترست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما یک موتور جستجوی کتاب هستیم
اگر کتاب شما به اشتباه در سایت ما قرار گرفته و درخواست حذف دارید
از واتس اپ یا ایمیل زیر به ما اطلاع دهید تا سریعا حذف کنیم

کتاب در حال بارگذاری لطفا صبر کنید …