این کتاب یک منبع کاربردی و مفید است که به شما نحوه ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات و محصولات را آموزش می دهد و اطلاعات مفیدی در این زمینه به شما ارائه می دهد .
دانلود کتاب تست مامان
- بدون دیدگاه
- 153 بازدید
- نویسنده : راب فیتزپاتریک
- دسته : آموزشی , خارجی
- زبان : فارسی
- صفحات : 175
- بازنشر : دانلود کتاب
- قرار گرفت
- مشخصات
- نویسنده : راب فیتزپاتریک
- دسته : آموزشی , خارجی
- زبان : فارسی
- صفحات : 175
- بازنشر : دانلود کتاب
- قرار گرفت
- باکس دانلود
دانلود کتاب تست مامان
- کتاب اورجینال و کامل
- این کتاب هارو حتما بخون عالین
- آنلاین
دانلود کتاب تست مامان
وقتی من که بیزینس و کار خود را در ژانر رایانش ابری راهاندازی کردم، خیلی خوشحال بودم که نخستین Startup این حوزه در ایران هستم . اما به مرور زمان متوجه شدم که تنها این مسئله که اولین هستم ، اهمیت زیادی ندارد . بعدها یاد گرفتم که برای موفقیت در کسب و کار ، باید محصولی ارائه دهم که واقعا مورد توجه مردم قرار گیرد . در حال حاضر ، در فینوا روزانه با چندین استارتاپ در حال فعالیت هستیم و می توانم کمک کنم .
بسیاری از افراد از راه ایمیل یا پل های ارتباطی دیگر دیگر با ما ارتباط برقرار می کنند تا راجب مساله بیزینس و کسب و کار خود مشاوره بگیرند . یک مساله ای که در اکثر از این تماس ها مشابه است ، این است که آنها موفق به پیدا کردن و حل کردن چالش ها یا به دست آوردن توجه مورد نیاز نشدهاند . یکی از کار های حیاتی در ابتدای راه برای بنیانگذاران Startup ، درستی سنجی و برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و دریافت بازخورد های صحیح از آنها است .
تعدا بسیار زیادی از Startup ها از طریق افراد فنی تاسیس میشوند و آنها علاقهمندند که به کارهای فنی بپردازند، مانند نوشتن کد برای اپلیکیشن ها ، زیرا که در این زمینه ماهر هستند و تجربه کافی دارند . اما می بایست از محدوده راحتی خود خارج شده و با مشتریان خود در ارتباط باشیم ، راه های دیگری وجود ندارد . ولی حتی افرادی که با مشتریان صحبت می کنند نمی توانند به طور صحیح ارزیابی کنند زیرا چنین ارتباطاتی نکات و تکنیک های خاص خود را دارند . در بین کتاب های موجود برای مکالمه با مشتریان ، ” تسلط بر صحبت ” یکی از بهترین ها است و در چند سال گذشته من همیشه این کتاب را توصیه کرده ام .
اگر دارید یک استارتاپ تاسیس می کنید یا ساخت یک محصول جدید هستید ، بهترین اقدام این است که این کتاب را بخوانید. مقدمه یادگیری از مشتری، مشابه کاوشگران باستان برای کشف اشیاء زیرزمینی است. حقیقت در زیر زمین قرار دارد، اما بسیار آسیپ پذیر و شکننده است . با هر ضربه ای که به زمین وارد می کنید ، به واقعیت نزدیک تر می شوید ، اما کافی است ابزار کاوش شما کارایی نداشته باشد تا گنجی که در زیر زمین است ، به تکه های کوچکی بریده شود . من گروه های زیادی را مشاهده می کنم که با استفاده از لودر و بمب های تخریبی ، شروع به حفاری و کاوش می کنند ؛ آنان بطوری که بتوانند ، انسان ها را مجبور کنند .
در مورد کسب و کار خودمان ، می توانیم از جوانب مثبت صحبت کنیم . برخی از افراد از سوالات ساده ای مثل ” آیا فکر می کنید ایده من خوب است ؟ ” برای بررسی ایده هایشان استفاده می کنند و به آرامی در حال کشف ایده های خود هستند . از سوی دیگر ، برخی بنیانگذاران سعی می کنند منابع با ارزش خود را پیدا کرده و با استفاده از آن ها ، کسب و کار خود را توسعه دهند . هدف ما این است که چگونگی رسیدن به موفقیت کسب و کارمان را کشف کنیم ، برای این منظور نیاز است که بتوانیم عمیقا تحقیق کنیم . بهتر است که به یاد داشته باشیم که قبل از دست یابی به موفقیت ، تلاش های زیادی لازم است .
برای پاسخ دادن به هر سوال، باید بیاموزیم که سوال های صحیحی مطرح کنیم. سوالات نادرست معمولاً منجر به پاسخ های نادرست می شوند و این پاسخ های نادرست ممکن است تمام تلاش هایمان را به هم بزنند . این امر بسیار بیشتر از آنچه که تصور می کنید رخ می دهد . واقعیت این است که هدف ها و سوالات ما ، وسایل حفاری ما می باشند . اما باید پیش از استفاده از این ابزارها، یاد بگیریم که چگونه از آن ها استفاده کنیم ، که این کار آسان نیست . اما اگر به یاد داشته باشیم که زیر خاک منتظر چه ثروت عظیمی است ، آنگاه واقعاً قدر یادگیری این روش ها و مهرات های بسیار کاربردی را به خوبی می دانیم .
ادامه ...
واتس اپ
تلگرام
فیسبوک
لینکدین
پینترست