احساس ناامیدی می کردم، اما اکنون علاقه مندم که در مورد این افراد بیاموزم. این کتاب
پیشرفت های غیر منتظره ای وجود خواهد داشت.
کلی کانر، تحلیلگر برنامه ریزی استراتژیک، آیداهو پاور، بویز، آیداهو
هر زمان که در برقراری ارتباط با کسی مشکل دارم، به کتابی به نام کلماتی که ذهن را تغییر می دهند مراجعه می کنم.
با استفاده از روش هایی که شلی توضیح داد، می توانید آنها را بهتر درک کنید و ارتباط عمیق تری با آنها ایجاد کنید.
من به عنوان یک حرفه ای فروش با موقعیت هایی مواجه می شوم که باید با مردم ارتباط برقرار کنم.
اتخاذ تصمیمات مهم خرید کتاب شلی به من کمک کرد تا با آنها ارتباط موثر برقرار کنم.
خاص
شرایط افزایش فروش
کارل میما، مدیر منطقه پریر، مایکروسافت کانادا، کلگری، آلبرتا
کلماتی که ذهنشان را تغییر می دهند برای هرکسی که با دیگران ارتباط برقرار می کند خواندنی است.
من این را در درک و برقراری ارتباط مؤثر با شرکای تجاری، خانواده و دوستان ارزشمند می دانم. این اولین کتابی است که سبک های ارتباطی مختلف را تعریف می کند و فرآیند ساده ای را دنبال می کند که منجر به تبادل اطلاعات دقیق می شود.
تام دارت، مربی و سخنران Spotlight، دنور، کلرادو
Shelley’s Words That Change Minds یک کتاب مرجع مفید و کاربردی برای تجهیز افراد برای مدیریت، مذاکره،
میانجیگری و حل تعارض است. درک و احترام به افراد اساس یک ارتباط خوب است. به نظر من شاخص زبان و رفتار ابزار مفید و روشنگری است.
پروفایل های زبان و رفتار به شما کمک می کند در عین احترام به نیازها و قابلیت های افرادی که با آنها کار می کنید به نتایج دلخواه نزدیک تر شوید.
Genevieve O. Sullivan، مدیر روابط استراتژیک شرکتی، بخش کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی، اتاوا، انتاریو، کانادا؛ من این کتاب را در هواپیما به نیوزلند خواندم.
خواندن آسان، جالب و بسیار مفید است. من از سوالات الگوی انگیزشی کتاب برای کمک به یکی از دوستان استفاده کردم.
من به دوستی در مالزی کمک کردم تا اهداف شغلی خود را روشن کند.
من به دوستی میانسال کمک کردم تا رزومه خود را بنویسد، اما از همه جالبتر، به یک زن چینی کمک کردم که تصمیم بگیرد خانه بخرد یا نه.
گردنبند مروارید دریای جنوب. آنقدر طبیعی به نظر می رسید که هیچ کس متوجه نشد که من از یک عبارت پرسشی استاندارد استفاده می کنم.
Kenzie L. Wong، مدیر منطقه ای، آسیا و اقیانوسیه، Ken & K Consulting، هنگ کنگ
این کتاب بینش شگفت انگیزی را در مورد انگیزه افراد، نحوه تصمیم گیری و چرایی انتخاب هایی که انجام می دهند، ارائه می دهد.
به نظر من اطلاعات این کتاب بسیار ارزشمند است.
از طریق این مصاحبهها و نظرسنجیها، من توانستم پروفایلهای زبانی و رفتاری کلیدی در شرکت را شناسایی کنم و انگیزههای هر گروه و الگوهای استفاده را کشف کنم.
سپس از این اطلاعات برای توسعه فرآیند فروش و ارائه مجموعه ای از کلمات کلیدی برای استفاده در وب سایت و برنامه های تلویزیونی شرکت استفاده شد.
این شرکت 15 سال است که از همان کلمات کلیدی استفاده می کند.
آیا می خواهید نتایج را بدانید؟ فروش آنها 50 درصد افزایش یافت.
مدیرعامل به دیدن من آمد و آموزش های لازم را دریافت کرد زیرا می خواست بفهمد چه چیزی باعث چنین تغییر چشمگیری در فرآیندهای کاری شده است.
او برای یک دوره مشاوره و آموزشی 10 روزه در مورد نمایه سازی زبان و رفتار ثبت نام کرد، اما با وجود پرداخت هزینه کامل دوره، متعهد به شرکت در تمام جلسات نشد.
در پایان هر کلاس، ما نگران این بودیم که آیا او برمیگردد یا نه، اما او در نهایت در هر 10 کلاس شرکت کرد زیرا واقعاً میخواست یاد بگیرد.
زمان هیجان و ترس
از زمانی که چاپ اول و دوم این کتاب منتشر شد،
ما در مورد نحوه تفکر، انگیزش و تصمیم گیری افراد بسیار بیشتر آموختیم و عملکرد زبان و شاخص های رفتاری را کشف کردیم رفتار مدل.